status zamówienia
Poniżej prezentujemy opisowo, co znaczą poszczególne statusy zamówień.
oczekujące nie potwierdzone - oznacza, że zamówienie zostało poprawnie przyjęte do systemu zamówień sklepu i czeka na przygotowanie,
przygotowanie towaru - zamówienie jest przygotowywane, sprawdzany jest stan magazynowy i możliwość sprowadzenia towaru w wypadku jego braku,
czekamy na odpowiedź Klienta - Pracownik obsługujący zamówienie zadał Klientowi (przez Panel Klienta) pytanie dotyczące zamówienia, oczekujemy na odpowiedź/decyzję Klienta,
czekamy na przelew - czekamy na zaksięgowanie wpłaty na naszym koncie, przelewy sprawdzamy codziennie ok. godz. 14:00,
czekamy na towar - po ustaleniu dostępności towaru u dostawcy i potwierdzeniu czasu dostawy do naszego sklepu, czekamy na skompletowanie zamówienia,
w trakcie realizacji - towar został przekazany do wysyłki, dzisiaj nastąpi realizacja zamówienia. Od chwili przydzielenia tego statusu do zamówienia nie ma już możliwości jego modyfikacji,
zrealizowane - towar został wysłany zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami, link do monitoringu przesyłki znaleźć można w twoje konto,
anulowane - zamówienie jest anulowane przez Pracownika sklepu na wniosek Klienta lub na skutek niezgodności z Regulaminem Sklepu,
wniosek ratalny - oczekujemy na weryfikację Państwa wniosku kredytowego i informację od firmy obsługującej sprzedaż ratalną,
w trakcie wyjaśniania - status nadawany w przypadku pojawiania się problemów z wysłaną przesyłką, postaramy się jak najszybciej rozwiązać problem,
koła w montażu - zlecenie na złożenie koła (kół) zostało przekazane do naszego serwisu, czas montażu zostanie określony drogą mailową przez dział obsługi klienta. Zmiana tego statusu na "W realizacji" oznacza, że montaż jest zakończony,
wysyłka w innym terminie - wysyłka nastąpi w późniejszym, ustalonym na linii Pracownik sklepu - Klient, terminie